CUBES HR system

Intuitiv brugergrænseflade

Vi arbejder altid på at gøre systemet så intuitivt som muligt for at give brugerne den bedste løsning. Det skal være let at finde, oprette og redigere data.

Automatiske processer

Vi udvikler processerne til jeres behov, så informationerne altid sendes til de relevante personer. I skal aldrig mere bekymre jer om at glemme trin i en HR proces eller være i tvivl om personer har fået besked.

Automatiske dataflows

CUBES kan let integrere med andre systemer. Vi kan hjælpe jer med at få data til at flyde automatisk mellem jeres systemer, som fjerner manuelle opdateringer.

Vores Software

CUBES HR er kodet i .NET og databasen er MS SQL. Systemet er kompatibel med andre Microsoft produkter og kan let integreres med f.eks. MS dynamics, Sharepoint og Skype. Vores nye design i version 5 er opbygget som MS 365 og er derfor intuitiv og genkendelig for mange mennesker. Vi bruger HTML 5, som tilpasser CUBES HR til alle skærme. I kan altså bruge systemet på både computere, tablets og smartphones.

Implementering

Vi har mange års erfaring med at implementere systemet hos vores kunder. Til at starte med laver vi en projekt- og tidsplan. Her lister vi alle opgaverne, tildeler ansvarlige personer og deler projektet op i faser. Vi har tæt dialog undervejs og holder workshops, så I føler jer godt klædt på.

Vi hjælper med at bygge jeres IT landskab op med integrationer, så I får et strømlinet dataflow. Ud fra jeres HR processer udvikler vi notifikationer, som er skræddersyet til jer. Der bliver udviklet rapporter, som giver jer de data og statistikker som I har behov for. I får hjælp og vejledning til at konfigurere systemet og oprette typer, kategorier, templates osv.

Integrationer

Vi har stor erfaring med integrationer til andre systemer. Vi hjælper jer med at skabe det mest optimale IT landskab, så data flyder mest hensigtsmæssigt mellem jeres IT systemer. Det er muligt, fordi vi kan importere og eksportere i alle formater uanset om det er XML, CSV eller API.

Hos stort set alle vores kunder kører der en AD integration, hvor man konfigurer præcis hvilke data der skal flyde hvilken vej, og hvorvidt de skal sammenligne eller overskrive gamle data. Vi kører samtidig med SSO, så I automatisk er logget ind på systemet, når I er logget på computeren.

Vi har integrationer til rekrutterings-, økonomi- og lønsystemer, hvor vi sørger for, at der sendes data afsted til andre systemer, når der sker dataændringer eller før hver lønkørsel i måneden.

Hjælp og support

Som kunde er I altid i stand til at få fat på os.

Vi bruger Zendesk som supportsystem, hvor I kan indsende spørgsmål, problemer eller udviklingsønsker til. I skriver til support@cubes-software.com, hvorefter der automatisk oprettes en sag hos os. Sagen tildeles til relevante medarbejdere, som vil kontakte jer for yderligere afklaring.

Hvis I har hastesager, kan I altid ringe til vores supporttelefon på +45 5950 8961 alle hverdage mellem kl. 9:00-16:00.